خبرگزاری کار ایران

شرایط فروش متفاوت خودروهای دی‌اس در سال 97

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۳۷

آرین موتور تابان در بخش فروش اقساطی، پیشنهادهای ویژه‌ای برای مشتریان دارد. در این شرایط تسهیلات 58 تا 97 میلیون تومانی برای 4 محصول DS در نظر گرفته شده است که طی اقساط 12 ماهه بدون سود از متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش جدید محصولات این برند شامل تخفیفات نقدی و تسهیلات ویژه با بازپرداخت بدون سود را برای مشتریان در نظر گرفته است.

تخفیف نقدی در نظر گرفته شده برای 4 محصول DS از 3 تا 10 میلیون تومان و موعد تحویل 15 یا 180 روزه، بسته به انتخاب شیوه پرداخت است. همچنین برای متقاضیان تحویل 70 روزه محصولات، 18 درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده است.

آرین موتور تابان در بخش فروش اقساطی، پیشنهادهای ویژه‌ای برای مشتریان دارد. در این شرایط تسهیلات 58 تا 97 میلیون تومانی برای 4 محصول DS در نظر گرفته شده است که طی اقساط 12 ماهه بدون سود از متقاضیان ارائه می‌شود. همچنین شرایط اقساطی 24 ماهه با نرخ سود 18 درصد قابل بهره برداری است. مانند شرایط فروش نقدی، سود مشارکت 18 درصدی برای مشتریان طرح تحویل فوری در طرح فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است. مبلغ اقساط ماهیانه در این طرح فروش برای 4 محصول DS از 3.4 تا 10 میلیون تومان است که در مقایسه با خودروهای همرده مشابه، شرایط به مراتب بهتری را در اختیار خریداران قرار داده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آرین موتور تابان مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز