خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن به ایلنا خبر داد؛

پرداخت ۲میلیون تومان به زلزله زدگان برای تهیه امکانات/ تهیه سیستم سرمایشی بر عهده هلال احمر است

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۲۵۲

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی روستایی برای زلزله زدگان کرمانشاه تا شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد، گفت: تهیه و تامین سیستم سرمایشی برای زلزله زدگان کرمانشاه بر عهده هلال احمر است و قرار بر این است دو میلیون تومان برای تامین امکانات مورد نیاز در اختیار خانوار واجد شرایط قرار بگیرد.

عزیزالله مهدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در زمینه نصب سیستم سرمایشی برای زلزله زدگان کرمانشاه در آستانه ورود به فصل گرما اظهار داشت: بحث اسکان موقت در حد تامین کانکس را بنیاد مسکن انجام داده است و البته بخشی از کانکس‌ها از سوی خیرین و سایر نهاد‌ها تامین شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحث اداره امور زندگی این افراد در اسکان موقت بر عهده هلال احمر است، ادامه داد: هلال احمر مسئول انجام تمهیدات گرمایشی و سرمایشی برای زلزله زدگان است.

معاون بنیاد مسکن گفت: قرار بود به هر خانوار واجد شرایط کولر داده شود اما به این جمع بندی رسیدند که شاید تحویل کولر تصمیم درستی نباشد چراکه ممکن است عده‌ای کولر داشته باشند. بنابراین تصمیم گرفته شد به جای تحویل امکاناتی از قبیل کولر، یخچال و... هزینه آن را در اختیار خانوار قرار دهند.

وی تاکید کرد: پیش بینی شده است به خانوارهایی که واحد مسکونی آن‌ها ۱۰۰ درصد تخریب شده ۲ میلیون تومان ارائه شود که احتمالا این رقم شامل حال ۲۰ هزار خانوار می‌شود.

مهدیان همچنین درباره موعد اتمام بازسازی واحدهای مسکونی روستاییان زلزله زده کرمانشاه گفت: تلاش ما این است که بازسازی در مناطق روستایی که شامل  ۱۳ هزار واحد مسکونی می‌شود تا شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز