خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

بنادر تجاری کوچک کشور به شناور آتشخوار تجهیز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۱۲۹

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای ارتقای ایمنی بنادر کوچک تجهیز آنها به شناور آتشخوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد راستاد در حاشیه بازدید از اسکله محمد عامری در بوشهر، افزود:سفارش ساخت شناور آتشخوار از همان ابتدا که اسکله ها تجهیز می شوند باید داده شود.به هر ترتیب ساخت آنها زمان بر است و برای آنکه بتوان همه بنادر را به این نوع شناور تجهیز کرد، ضروری است که با سرعت پیش برویم.

وی ادامه داد: در استان بوشهر به عنوان یکی از استان های ساحلی به تازگی بنادر دیر و کنگان به شناور آتشخوار تجهیز شدند که با تجهیز بندرهای محمد عامری و بوالخیر شمار شناورهای آتشخوار این استان به ۸ شناور افزایش پیدا می کند.

راستاد یادآور شد: پروژه لایروبی بندر محمد عامری نیز در دستورکار قرار گرفته است و بزودی با انتخاب سرمایه گذار  عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفت: در ارتباط با شناورهای تفریحی تدابیر لازم برای تغییر موقت کاربری آنها مشخص شده است لذا تا زمانی که گردشگر نیست و امکان فعالیت آنها در زمینه تورهای دریایی وجود ندارد، می توانند از شناورهای خود استفاده تجاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز