خبرگزاری کار ایران

شعب کشیک در تعطیلات نوروز ۹۷ معرفی شدند؛

اعلام ساعت کاری شعب بانک سرمایه در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۹۹

ساعات کار شعب بانک سرمایه در روزهای پایانی سال و فهرست شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروز ۹۷ اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک سرمایه، به منظور رفاه حال مشتریان این بانک، ساعات کار شعب بانک سرمایه در ایام پایانی سال و فهرست شعب کشیک در تعطیلات نوروز ۹۷ به شرح زیر اعلام شد:

ساعت کاری شعب از روز شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۹ لغایت دوشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۸:

۱- ساعت کاری کلیه شعب به استثنای شعب مناطق آزاد در ایام پایانی سال جاری از روز شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۹لغایت یک‌شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۷به شرح زیر است:

شنبه تا چهارشنبه: ۷:۳۰ الی ۱۸

پنجشنبه: ۷:۳۰ الی ۱۳

۲- ساعت کاری کلیه شعب به استثنای شعب مناطق آزاد در روز سه شنبه پایانی سال (مورخ ۹۶/۱۲/۲۲) و آخرین روز کاری (دوشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۸) به صورت یکسره تا ساعت ۱۶ است.

۳- ساعت کار شعب مناطق آزاد (کیش و قشم) در روزهای مذکور مطابق با مقررات سازمان مناطق ازاد مربوطه است.

اسامی شعب کشیک در تعطیلات نوروز ۹۷:

۱- شعبی که نام‌شان در این لینک آمده، به‌صورت کشیک در روزهای پنج شنبه و شنبه مورخ ۲ و ۴ فروردین ماه ۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند هستند.

۲- شایان ذکر است اولین روز کاری در سال ۹۷، روز یکشنبه مورخ ۵ فروردین ماه بوده و کلیه شعب بانک در روزهای کاری ایام نوروز (۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ فروردین‌ماه) فاقد باجه عصر  هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز