خبرگزاری کار ایران

تلاش شبانه‌روزی شهرداری برای بازسازی خیابان‌های رشت در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۲۳

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: تلاش ها برای آماده سازی معقول و منطقی خیابان های شهر در ایام نوروز با جدیت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، هومن روایی پیرامون طرح استقبال از بهار اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی برای ترمیم و اجرای آسفالت مطلوب در سطح شهر ادامه دارد.‌

هومن روایی با بیان اینکه هر۲ کارخانه شهرداری رشت با تمام ظرفیت به تولید آسفالت می پردازند گفت : سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیز با ۲ دستگاه فینیشر به همراه ۲ اکیپ دستی و آسفالت تراش اقدام به آسفالت ریزی و مرمت معابر می کند.

وی با اشاره به برخی حفاری ها از سوی برخی نهادها افزود : با وجود تلاش های مجموعه شهرداری و سازمان عمران  تا زمانی که چنین حفاری هایی وجود داشته باشد نمی توان شاهد آسفالتی مطلوب بود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت تاکید کرد:مناطق مختلف شهرداری باید همکاری بیشتری در راستای برخورداری از آسفالت، حفط و نگهداشت آن انجام دهند.

به گفته روایی در راستای طرح استقبال از بهار، چاله‌های سطوح مختلف خیابان، در حال شناسایی بوده و نوارهای حفاری نیز درحال لبه تراشی و اجرای آسفالت است.

 رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت همچنین در پایان افزود: برای آماده سازی معقول خیابان اطراف حرم مطهر خواهر امام (س) نیز یک اکیپ دیگر اضافه خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز