خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران:

سودجویان به‌دنبال ایجاد تشنج در بازار هستند/ تعرفه نهاده‌های دامی افزایش نیافته است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۸۵

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: معلوم نیست چه دست‌هایی در کار است که هنوز کاری انجام نشده و قیمتی بالا نرفته با شایعه پراکنی بازار را متشنج می‌کنند به طور مثال تعرفه سویا هنوز افزایش نیافته، اعلام می‌کنند قرار است تعرفه بالا برود وبا این کار تنها باعث تشنج در بازار می‌شوند.

ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در واکنش به افزایش تعرفه نهاده‌های دامی و تاثیر آن بر قیمت تخم مرغ و مرغ اظهار کرد: قیمت نهاده هنوز هیچ تغییری نکرده است و دلیل اینکه برخی هنوز اقدامی انجام نشده، آن را اعلام می‌کنند نمی‌دانم.

وی افزود: معلوم نیست چه دست‌هایی در کار است که هنوز کاری انجام نشده و قیمتی بالا نرفته با شایعه پراکنی بازار را متشنج می‌کنند به طور مثال تعرفه سویا هنوز افزایش نیافته، اعلام می‌کنند قرار است تعرفه بالا برود وبا این کار تنها باعث تشنج در بازار می‌شوند.

نبی پور در رابطه با افزایش قیمت سویا تصریح کرد: سویا تا قبل از اعلام 1400 تومان بود اما با این کار سودجویان به 2000 تومان رسید، حال دوباره اعلام کرده‌اند که تعرفه افزایش نخواهد یافت. این کار تنها بازار را دچار مشکل می‌کند و کمکی به تولیدکنندگان و مردم نخواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران عنوان کرد: این کار باعث شد قیمت‌ها افزایش یابد که این به ضرر جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز