خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما مطمئن نیستیم/ انتقال قطعات یافت شده از هواپیما به پایین ارتفاعات تا دو ساعت دیگر

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۸۶

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما مطمئن نیستیم، گفت: هلی کوپتری برای انتقال قطعات یافت شده هواپیما اعزام شده و نهایتا تا دو ساعت دیگر قطعات یافت شده هواپیما منتقل و بررسی می‌شود.

محمد سعید شرفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه هنوز از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما مطمئن نیستیم، گفت: تیمی که هفته گذشته توسط کارشناسان فرانسوی درباره یافتن قطعات هواپیما و نحوه رفتار با آنها آموزش دیده بود، امروز قطعاتی از هواپیما پیدا کرده است که تا این لحظه مطمئن نیستیم که جعبه سیاه در این قطعات باشد.

وی ادامه داد: کوهنوردان در همین لحظه در حال بسته بندی و جمع آوری قطعات هواپیما و پیکرهای یافت شده هستند و تا این قطعات را به پایین ارتفاعات منتقل کنند.

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی از اعزام یک فروند هلی کوپتر به محل وقوع سانحه خبر داد و گفت: برای اینکه هر چه زودتر قطعات به پایین ارتفاعات منتقل شوند یک فروند هلی کوپتر به نقطه ای از مسیر تردد کوهنوردان اعزام می شود و احتمالا نهایتا تا دو ساعت دیگر قطعات هواپیما به پایین ارتفاعات منتقل خواهد شد.

شرفی تاکید کرد: به کوهنوردان اعلام کرده ایم که از قطعات یافت شده عکسبرداری و در صورت آنتن دهی تصاویر را از طریق اینترنت ارسال کنند تا بدانیم دقیقا چه قطعاتی یافت شده و آیا احتمال وجود جعبه سیاه در این قطعات است یا خیر.

وی ادامه داد: احتمال اینکه جعبه سیاه از بدنه هواپیما جدا شده باشد هم وجود دارد.

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: هنوز کارشناسان سازمان نه عکس ها و نه خود قطعات را ندیده‌اند بنابراین نمی‌توان با اطمینان درباره وجود جعبه سیاه در بین این قطعات صحبت کرد.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز