خبرگزاری کار ایران

منوچهری در جمع خبرنگاران:

تولید روزانه نفت ایران با اجرای کامل ۳ قرارداد جدید ۱۵۰ هزار بشکه افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۵۳

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: با اجرا و تکمیل سه قراردادی که تا پایان سال پاراف آن نهایی می‌شود، روزانه ۱۵۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی صبح امروز (شنبه، ۱۲ اسفند) در حاشیه دومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی صنعت حفاری ایران در جمع خبرنگاران گفت: با نهایی و تکمیل شدن این سه قرارداد، تولید روزانه نفت کشور ۱۵۰ هزار بشکه افزایش می‌یابد.

وی افزایش ذخایر قابل برداشت نفت را مزیتی مهم برای صنعت نفت عنوان کرد و افزود: نتایج مطالعات انجام شده روی میدان‌های ایران حاکی از آن است که توان افزایش ۱۰ درصدی این ذخایر در ایران وجود دارد.

منوچهری در پاسخ به پرسشی درباره مذاکرات شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) به ادامه روند مذاکرات اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز در آیین افتتاح دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی صنعت حفاری ایران از پاراف نهایی سه قرارداد توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران تا پایان امسال خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز