خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به ایلنا خبر داد:

چهار برند موبایل تا پایان سال جاری مشمول طرح رجیستری می‌شوند/ هوآوی از 19 اسفند ماه وارد طرح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۷۶۳

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: برند بزرگ هوآوی که حدود ۲۵ درصد از سهم بازار ایران را دارد و نوکیا که اخیرا با چند مدل موبایل وارد بازار شده است در تاریخ 19 اسفند ماه وارد طرح می‌شود. همچنین تلفن‌های همراه شرکت‌های تکنو و سونی از ۲۶ اسفند ماه وارد طرح خواهند شد.

مهدی محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  اقتصادی ایلنا با اشاره به ورود برندهای جدید به طرح رجیستری موبایل گفت: قرار بر این بود تا تمامی برندهای بزرگ وارد طرح رجیستری موبایل شوند اما به منظور پیشگیری از مشکل در طرح، قرار بر این شد تا ۴ برند موبایل مطرح بازار تا پایان سال جاری یعنی همین اسفند ماه مشمول طرح شوند.

محبی افزود: برند بزرگ هوآوی که حدود ۲۵ درصد از سهم بازار ایران را دارد و نوکیا که اخیرا با چند مدل موبایل وارد بازار شده است در تاریخ 19 اسفند ماه وارد طرح می‌شود. همچنین تلفن‌های همراه شرکت‌های تکنو و سونی از ۲۶ اسفند ماه وارد طرح خواهند شد.

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تاکید کرد: طرح رجیستری موبایل کاملا رایگان است و یک هفته قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تصریح کرد: انتظار بر این است که با افرایش واردات و وعده شرکت‌های وارد کننده مبنی بر تامین نیاز بازار، مشکلی در بازار با وجود مشمولیت دو برند بزرگ موبایل از جمله هوآوی و سونی ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: تعداد دستگاه‌های غیر فعال شده به دلیل اجرای طرح رجیستری با توجه به پرداخت حقوق گمرکی در حال کاهش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز