خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی جم گواهینامه موسسه ملی تایید صلاحیت آلمان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۵۰

آزمایشگاه کنترل کیفیت پتروشیمی جم موفق به کسب گواهینامه تایید صلاحیت بین المللی از موسسه تایید صلاحیت آلمان (DAKKS) شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی پتروشیمی جم، گواهینامه تایید صلاحیت از  موسسه ملی تایید صلاحیت آلمان DAKKS به آزمایشگاه کنترل کیفیت پتروشیمی جم اعطا شد. این گواهینامه پس از حضور ارزیابان موسسه دولتی تایید صلاحیت آلمان طی دو مرحله در تابستان سال جاری در محل آزمایشگاه کنترل کیفیت پتروشیمی جم و تکمیل اطلاعات جهت تامین الزامات استاندارد ISO/IEC 17025  صادر شد. موسسه DAKKS آلمان یک موسسه بین المللی جهت ارزیابی صلاحیت آزمایشگاه ها و بررسی صحت نتایج آزمایشات می باشد.

شایان ذکر است؛ آزمایشگاه پتروشیمی جم اولین مجموعه ای است که پس از کاهش محدودیت های بین المللی موفق به دریافت این گواهینامه در ایران گردیده است؛ دامنه کاری این گواهینامه مشتمل بر هفتاد و پنج روش استاندارد اندازه گیری و نمونه برداری می باشد که در نوع خود بزرگترین دامنه کاری تایید صلاحیت شده از سوی این نهاد معتبر در سطح کشورمان محسوب می شود.

بنا به این گزارش؛ ازمهمترین دستاورد این گواهینامه عدم نیازبه آنالیز مجدد محصولات صادراتی توسط آزمایشگاه های ثالث می باشد، زیرا طبق معاهده ILAC (اتحادیه بین المللی تایید صلاحیت آزمایشگاه ها که یکی  از سازمان های فرعی و وابسته به سازمان تجارت جهانی است) نتایج صادره از آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده توسط مراجع بین المللی، از نظر اصالت و صحت مورد قبول کلیه طرف های ذی نفع خواهد بود، از اینرو کسب این گواهینامه نشانگر توانمندی و کارکرد این آزمایشگاه در سطوح بین المللی و بالتبع اعتبار بالای شرکت متبوع دربین مشتریان و رقبا محسوب می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز