خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات دستور داد؛

هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز شرکت‌ها و سازمان‌ها صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۸۱۳

آذری جهرمی در نامه‌ای دستور داد تا هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز شرکت‌ها و سازمان‌های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه شود.

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای به مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد تا هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کنند.

درنامه سیدتحسین عادلی مدیرکل دفتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به مدیران این وزارتخانه آمده است: 

«باتوجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید شمسی و تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی توسط سازمان ها و شرکت ها بنابر دستور وزیر محترم مبنی بر اهتمام ویژه برای کمک رسانی به مردم زلزله زده کشور، مقتضی است برآورد هزینه های مربوط به موارد مذکور را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نموده و در شب عید گام موثری برداریم.

از اینرو کلیه سازمان ها و شرکت ها نسبت به تهیه بسته های مورد نیاز با هماهنگی استانداری استان مذکور و از طریق این دفتر اقدام لازم را مبذول کند.»

شرکت‌های همراه اول، رایتل و مخابرات به این کمپین پیوسته‌اند و قرار است هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز