خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش:

تجسس برای یافتن پیکرهای باقیمانده در سانچی ادامه دارد/سازه کشتی کاملا از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۰۶

به گفته سیروس کیان ارثی، یک گروه فوق تخصصی غواصی با وجود آنکه یک قسمت از مخزن نفتکش نشتی داشته و آلایندگی زیاد است، برای تجسس به محل حادثه اعزام شده است.

سیروس کیان ارثی در گفت‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به آخرین اطلاعات به‌دست آمده از عکسبرداری ربات اعزامی به سانچی اظهار داشت: هنوز پیگیر موضوع هستیم. یک گروه فوق تخصصی غواصی با وجود آنکه یک قسمت از مخزن نفتکش نشتی داشته و آلایندگی زیاد است، برای تجسس به محل حادثه اعزام شده است.

وی با بیان این مطلب که سازه کشتی کاملا دفرمه شده و از بین رفته است، افزود: بررسی‌ها و تجسس همچنان ادامه دارد ولی ورود به قسمت‌های ساختمانی کشتی خیلی مشکل است.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش تاکید کرد: بعد از انفجار هولناکی که باعث غرق شدن کشتی شد، تمام محموله سوخت و کار را سخت کرد.

وی یادآور شد: بهرحال ما به تجسس خودمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم خبرهایی برای ٢٩ خانواده دیگر هم داشته باشیم ولی کار واقعا سخت است.

کیان ارثی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه خانواده‌های جانباختگان نیز بیان کرد: شرکت نفتکش باتوجه به سابقه و قدمت دیرینه‌ای که دارد مسئله را بررسی می‌کند و همه مباحث حقوقی خانواده‌ها را رعایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز