خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی نفتکش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تیم تجسس و امداد ایران در حال نزدیک شدن به نفتکش است/ عملیات تجسس تا خنک شدن کشتی متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۲۸

سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: تا زمانی که تا قدم آخر پیش نرویم و همه جا مورد جست‌و‌جو قرار نگیرد، نمی‌توانیم در مورد زنده بودن خدمه کشتی نظر نهایی و قطعی را اعلام کنیم.

محسن بهرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تاکید بر اینکه انتظار ما از چینی‌ها این است که ریسک‌پذیر بوده و جسورانه‌تر عمل کنند، اظهار داشت: اولویت ما که دریانوردانمان روی کشتی هستند این بود که نجات جان آنها در اولویت باشد و همچنان پیگیر هستیم که چینی‌ها ریسک پذیر‌تر باشند اما آنها از ابتدا با ارزیابی ریسکی که داشتند، کار می‌کردند.

وی افزود: ما از ابتدا با چینی‌ها اختلاف اولویت داشتیم، آنها مسائل فنی و تکنیکی خود را مطرح می‌کردند، اما اکنون با حضور آقای ربیعی سرعت کار از قبل بیشتر شده است.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اعلام اینکه تیم تجسس و امداد ایران با قایق‌های تندرو در حال نزدیک شدن به نفتکش هستند، تصریح کرد: اکنون کشتی ۳۰۰ مایل از خشکی دور شده است، امروز تیم ضربت چینی روی کشتی رفته و دو پیکر را به همراه جعبه سیاه نفتکش پیدا کرده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام تیم امداد و نجات شرایط در ساختمان کشتی مناسب نیست و اکنون شروع به خنک کردن آن کرده‌اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تا قدم آخر پیش نرویم و همه جا مورد جست‌و‌جو قرار نگیرد، نمی‌توانیم در مورد زنده بودن خدمه کشتی نظر نهایی و قطعی را اعلام کنیم.

وی یادآور شد: اگر شرایط ورود به کشتی فراهم شود اطلاعات بهتری در مورد خدمه بدست می‌آید.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با بیان اینکه در حال حاضر آزمایش DNA خانواده‌ها در شرف اتمام است، افزود: حتی اگر یک پیکرهم پیدا شده باشد برای شناسایی نیاز به آزمایش DNA داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز