خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیته اضطرار نفتکش سانچی به ایلنا خبر داد:

فشارهای سیاسی ایران کارساز شد / چینی‌ها ۱۲ شب به وقت ایران حمله به آتش را آغاز می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۶۲

سخنگوی کمیته اضطرار نفتکش سانچی گفت: چینی‌ها قول داده اند که از ساعت 12 شب به وقت ایران (4 صبح به وقت چین ) وارد عملیات اطفای حریق شوند.

محسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اعلام اینکه چینی‌ها قول داده اند که از ساعت ۱۲ شب به وقت ایران (4 صبح به وقت چین ) وارد عملیات اطفای حریق شوند ، ابراز امیدواری کرد که به قول خود عمل کنند .

وی افزود: در حال حاضر در شدت آتش و موقعیت و تعادل نفتکش تفاوتی ایجاد نشده است ضمن اینکه از ساعت 3 به وقت ایران هوا در منطقه حادثه تاریک میشود و تفحص هم منتفی می‌شود .

سخنگوی کمیته اضطرار نفتکش سانچی یادآور شد: تاکنون چینی‌ها دو بار به آتش و نفتکش نزدیک شده اند اما هر بار بهانه هایی همچون دریا خراب است، دود زیاد است، گازهای سمی منتشر می‌شود، احتمال وقوع انفجار و احتمال آسیب دیدن تیم اطفاء حمله به آتش را به تعویق انداخته اند .

وی با بیان اینکه با دستور ریاست جمهوری و ورود سه وزارتخانه نفت ، امور خارجه و راه فشارها به چین بیشتر شده، تصریح کرد: فشارهای سیاسی کاساز واقع شده و باعث شد چینی‌ها سریع تر نسبت به اطفای حریق اقدام کنند .

کاپیتان بهرامی تاکید کرد: امیدواریم که چینی‌ها ریسک کار را بپذیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز