خبرگزاری کار ایران

توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر کرج با حمایت‌های بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۶۶۳

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با تاکید بر این‌که ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر کرج پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان نیست، از توسعه این ناوگان با حمایت های بانک شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مراد کردی با بیان این مطلب،گفت:خوشبختانه طی چند سال گذشته و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از عمران و آبادانی شهری، کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرها  به صورت ویژه در دستور کار مدیران ارشد بانک شهر قرار گرفته است.

کردی با بیان اینکه بانک شهر بزرگترین حامی و پشتیبان مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور و به خصوص کلان شهرها است،افزود: بسیاری از پروژه های شهری که مدت ها متوقف شده بود؛ در حال حاضر با کمک های این بانک عملیاتی شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با اشاره به همکاری بانک شهر و اگزیم بانک مجارستان برای تامین مالی تولید اتوبوس‌های درون شهری با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان توانمند داخلی ، تصریح کرد:انشالله در آینده نزدیک، کلان شهر کرج به جدیدترین و مدرنترین ناوگان حمل و نقل مجهز خواهد شد.

کردی با تاکید بر اینکه بانک شهر توانسته در مدت زمان کوتاه فعالیت خود اعتماد شهروندان را جلب کند،ادامه داد:در راس بانک شهر مدیرانی قرار گرفتند که سابقه فعالیت طولانی مدت در شهرداری های کلان شهرها را داشته و دغدغه آبادانی شهرها را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز