خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در ۹ ماه اول سال‌

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۶۶

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در ۹ ماهه اول سال جاری در ۵۳۰ شعبه این بانک در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ مرتضی‌اکبری در مراسم انعقاد سه تفاهمنامه میان بانک مهر ایران و پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه اقدام در این زمینه از یک سال پیش آغاز شده بود، افزود: بزرگترین مزیت این بانک طی سال های اخیر فعالیت صحیح و عدم انحراف از وظایف اصلی بانک است.

وی با اشاره به اینکه این بانک در حال حاضر ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد، گفت: با توجه به اینکه اکنون شعبه داری اقدامی دشوار است.  مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: رویکرد این بانک از گذشته تاکنون توسعه بانکداری الکترونیک است تا جامعه هدف بیشتری مورد پوشش قرار بگیرند و بتوانیم با استفاده از تجربیات سایر بانک ها در این زمینه، خدمات بانکداری الکترونیک توسعه یابد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: با توجه به شرایط و زیرساخت ها فعالیت در این زمینه کمی دشوار است و از پژوهشکده تقاضا داریم تا با همکاری با ما در این زمینه و توسعه بانکداری الکترونیک، از توسعه فیزیکی شعب جلوگیری شود.

اکبری با تاکید بر اینکه اکنون معوقات بلای جان سیستم بانکی است، گفت: اما در بانک مهر ایران، معوقات از ۱.۳ دهم به ۱.۲ دهم درصد کاهش یافته و تا پایان سال به یک درصد خواهد رسید.  وی ادامه داد: تاکنون حدود ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در ۹ ماهه اخیر پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مهر ایران سه موضوع رشد منابع، کنترل مصارف و نسبت معوقات را از جمله مباحث مورد توجه در این بانک عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این بانک طی مدت فعالیت خود توانسته با جلب رضایت مشتریان، رضایت نسبی در شهرستان ها و شهرای کوچک ایجاد کند.

اکبری عدم استقبال از قرض الحسنه را یکی از مشکلات این بانک عنوان کرد و افزود: باید اقدام های لازم صورت گیرد تا قرض الحسنه رونق گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز