خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۹۸ درصد از مطالبات سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۸۶

معاون پارلمانی رییس جمهوری اعلام کرد: مطالبات ۹۸ درصد از سپرده گذاران موسسات مالی غیرمجاز و مجاز غیرمنضبط پرداخت شد.

به گزارش ایلنا؛ حسینعلی امیری شامگاه گذشته و با حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره به اینکه سه میلیون نفر درگیر این مؤسسات بودند، افزود: برای حل مشکلات دو درصد باقیمانده نیازمند همکاری مجلس و قوه قضاییه هستیم.

وی گفت: قوه قضاییه باید زودتر دستور فروش اموال شناسایی شده مؤسسات مالی غیرمجاز را بدهند تا حدود ۶۰ هزار نفر که همچنان جزو طلبکاران این مؤسسات هستند می توانند به مطالباتشان برسند.

امیری افزود: مشکلات این مؤسسات مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم نیست و سوء استفاده کنندگان از اعتماد مردم باید پاسخگو باشند. وی گفت: دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات کشور را حل کند بلکه نیاز به همکاری دو دستگاه دیگر و همچنین دستگاه ها، سازمان و نهادهای فراقوه‌ای دارد.

امیری با اشاره به جلسه دو ساعته روز دوشنبه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس با رییس جمهوری و تاکید شرکت کنندگان در این جلسه بر لزوم برقراری آرامش در کشور افزود: مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی، محیط زیست، اشتغال، اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، سیاست خارجی، پاسداری از برجام، صندوق های بازنشستگی و نظام سلامت از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی با اشاره به بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۷ در کمیسیون تلفیق مجلس گفت: دولت برای اجرای برنامه هایش منابعی در نظر گرفته است و چنانچه نمایندگان منابع دیگری را در نظر داشته باشند می‌توانند آنها را به دولت معرفی کنند و دولت هم از پیشنهاد مجلس استقبال خواهد کرد.

امیری افزود: رییس‌جمهوری برای عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش برنامه‌ای مدون دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز