خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

افزایش زیرساخت‌های ارتباطی تهران در دستور کار قرار گرفت / ارتباطات شهر تهران یک بحث ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۴۰

سخنگوی شرکت مخابرات ایران از افزایش کانال‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی تهران برای کاهش مشکلات مردم در زمان بحران خبر داد.

محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به وضعیت ارتباطات شب گذشته در تهران و البرز گفت: شب گذشته حتی با وقوع زلزله و چند پس لرزه متعدد هیچ گونه مشکلی در ارتباطات ثابت و سیار بوجود نیامد و تمامی مراکز مخابراتی و سایت‌های موبایل در تهران و البرز با بیشترین توان و ظرفیت فعال بودند که باعث شد تا با توجه به حجم بالای درخواست تماس‌ها اختلال خاصی وجود نداشته باشد اما ترافیک شبکه در برخی نقاط در مدت کوتاهی اختلال ایجاد کرده بود که رفع شد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران درباره وضعیت ارتباطی استان تهران در صورت وقوع زلزله دوباره در پایتخت خاطر نشان کرد: دو بحث برای این مسئله وجود دارد، اول این که شرکت مخابرات ایران در بحث فنی با توجه به بحران ایجاد شده تصمیم گرفته است تا کانال‌های ارتباطی خود را افزایش دهد و زیرساخت‌های ارتباطی را تقویت کند تا مردم در زمان بحران با مشکل کمتری مواجه شوند. موضوع دوم فرهنگ سازی در حوزه ارتباطات برای بحران است، مردم باید این فرهنگ بحران را داشته باشند و از تماس‌های غیر ضروری خودداری کنند یا تماس‌هایی کوتاه داشته باشند و برای ارتباط از پیامک کوتاه و پیام رسان‌های اجتماعی استفاده کنند.

بیدخام با بیان این که ارتباطات تهران یک بحث ملی است، تاکید کرد: بحث ارتباطات شهر تهران یک بحث ملی و خاص است و شرایط منحصر به فردی را دارد. زیرساخت‌ها افزایش پیدا می‌کند اما واقعیت این است که حجم شهر تهران گسترده است و در صورت زلزله تخریب محور ارتباطات نیز مانند سایر حوزه‌ها با اختلال و مشکل روبرو می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز