خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

برخی‌ فقط دوست دارند ذهن جامعه را مشغول کنند/ شایعات مربوط به تغییر سیف صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۷۶

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: الان در شرایط اصلاح سیستم بانکی و مقابله با بی‌نظمی ‌ای قبلی هستیم و به بانک مرکزی قوی نیاز داریم و شایعات درباره تغییر آقای سیف صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره صحت شایعه‌ها در زمینه تغییر مدیریت بانک مرکزی گفت: ایشان تشریف دارند، کارشان را ادامه می‌دهند و تمام بحث‌ها در این زمینه هیچ پایه‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها دوست دارند حرف‌های نادرست بزنند و ذهن جامعه را مشغول کنند، اظهار داشت: هم‌اکنون در شرایط اصلاح سیستم بانکی و مقابله با بی‌نظمی قبلی هستیم و به بانک مرکزی قوی نیاز داریم و شایعات درباره تغییر آقای سیف صحت ندارد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه با تصمیماتی که شورای عالی امنیت ملی و سران سه قوه گرفته شد، کمیته منتخب نمایندگان سران سه قوه به مسئله موسسات اعتباری غیرمجاز رسیدگی کرده و اقدام شده است، تصریح کرد: امروز باید از تصمیماتی که گرفته شده و بانک مرکزی که مسئول اجرای آن است، حمایت کنند.

نهاوندیان درباره ورود دولت به حساب‌های اشخاص هم خاطرنشان کرد: نباید به این شایعات توجه کرد و آقای نوبخت درباره اقداماتی که در بحث یارانه‌ها صورت خواهد گرفت، توضیح خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز