خبرگزاری کار ایران

حضور معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در جمع مرغداران معترض + فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۱۱

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی روز گذشته در جمع مرغداران ورشکسته معترض حاضر شد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسن رکنی، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی برای پایان دادن به تجمع مرغداران گوشتی مقابل وزارت جهاد کشاورزی بعد از ظهر روز گذشته به میان آنها آمد و با معترضان مذاکره کرد.

رکنی از معترضان خواست در بین خود افرادی را انتخاب کنند تا به نمایندگی از آنها در جلسه‌ای با حضور معاونین وزارتخانه حضور یابند و از حقوق تولیدکنندگان ورشکسته مرغ گوشتی دفاع کنند.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اذعان داشت: تمام مسائل بر دوش من نیست و دستگاه های دیگر هم در این خصوص دخیل هستند که باید با همفکری یکدیگر این مشکلات را حل کنیم.

لازم ب ذکر است در بخشی از بیانیه مرغداران در خصوص مشکلات‌شان آمده است: در اثر بی توجهی برخی مسئولان، زندگی ما فدای بهره های بانکی سنگین در تولید مرغ که بخش بزرگی از امنیت غذایی کشور را تامین می‌کند، شده است. از سوی دیگر مشکلات تولید مانند انواع بیماری ها، تورم لجام گسیخته، نابسامانی بازار و مرغداران قشر آسیب دیده و ورشکسته ای هستند که بر اثر بی توجهی برخی مسئولان در سراشیبی ورشکستگی افتاده اند و دولت نه تنها حمایت نمی کند بلکه شرکت پشتیبانی امور دام، ضد تولید عمل می‌کند.

 

 

حجم ویدیو: ۱۰.۱۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز