خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

۴ نوع وام از امروز به زلزله زدگان پرداخت می شود/ راه‌اندازی ۱۰ موسسه پس‌انداز و تسهیلات در تهران و کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۸۲

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام این مطلب که پرداخت تسهیلات بانک مسکن به زلزله زدگان کرمانشاه در مناطق شهری و روستایی از امروز آغاز خواهد شد از راه اندازی ده موسسه پس‌انداز و تسهیلات در تهران و کلانشهرهای کشور خبر داد و عملکرد آن بانک را در سال ۹۶ تشریح کرد.

به گزارش ایلنا ، محمد هاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن ضمن اعلام تسلیت به بازماندگان زلزله کرمانشاه تمهیدات و تسهیلات آن بانک را برای کمک به زلزله‌زدگان تشریح  و همچین به توضیح رئوس عملکرد آن بانک در سال ۹۶ پرداخت.

بت‌شکن گفت: نخستین تمهیدی که براساس بخشنامه بانک مرکزی تدراک دیده شده و بانک مسکن نیز از آن تبعیت می‌کند امحال دو ساله تسهیلات اعطایی به افراد آسیب دیده از زلزله است. بدین معنا کلیه افرادی که از تسهیلات بانک مسکن استفاده می‌کردند مهلت دوساله برای باز پرداخت اقساط خواهد داشت.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات وزیران بخشنامه اعطای تسهیلات برای گروه‌های مختلف روستایی و شهری کرمانشاه ابلاغ شده است و از امروز (دوشنبه ۲۹ آبان) پرداخت تسهیلات آغاز خواهد شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی افزود: برای بازسازی امکان روستایی بانک مسکن ۱۵ هزار و ۵۰۰ را تامین مالی می کند که سقف تسهیلات در مناطق روستایی ۲۵ میلیون تومان و دوره باز پرداخت آن ۱۵ ساله و نرخ سود آن ۴ درصد است. همچنین مابه‌التفاوت آن از طریق یارانه توسط دولت تامین می‌شود .

وی گفت: بازسازی اماکن شهری ۲ هزار واحد است که سقف تسهیلات نیز ۳۵ میلیون تومان و نرخ تسهیلات ۵ درصد است که در زمان ۱۵ ساله پرداخت می‌شود. همچنین مابه‌التفاوت این تسیهلات را نیز دولت پرداخت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز