خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره راه و شهرسازی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا:

احتمال تغییر آمار کشته شدگان ساکن مسکن مهر استان کرمانشاه/ رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قول حمایت صد در صدی دادند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۹۷

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات آواربرداری ادامه دارد و ممکن است آمار فوتی‌ها در واحدهای مسکن مهر تغییر کند، گفت: رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در بازدید از واحدهای مسکن مهر قول حمایت صد در صدی از زلزله زدگان بی‌سرپرست دادند.

صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به بازدید رئیس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر از مسکن مهر از شهرستان‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای مسکونی سرپل ذهاب بیشترین خسارات را پس از زلزله داشتند، رئیس جمهوری از این منطقه بازدید و با ساکنان مسکن مهر سر پل ذهاب گفت‌وگو کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی قول حمایت از مردم زلزله زده و افرادی که مسکن خود را از دست داده بودند را داد.

صالحی با تاکید بر اینکه هنوز میزان خسارات وارد آمده به واحدهای مسکن مهر استان کرمانشاه برآورد نشده است، گفت: تاکنون در واحدهای مسکن مهر دو نفر از هموطنانمان فوت شده‌اند اما این آمار نهایی نیست چرا که آواربرداری در حال انجام است و به پایان نرسیده است.

این مقام مسئول در اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: احتمال تغییر آمار فوت شدگان در واحدهای مسکن مهر وجود دارد اما امیدوار هستیم این رقم در حد حداقلی بماند.

صالحی با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از واحدهای مسکن مهر این منطقه گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور داد تا علت تخریب واحدهای مسکن مهر در کوتاه‌ترین زمان مشخص و به مردم  اعلام شود.

وی افزود: خوشبختانه اسکلت واحدهای مسکن مهر باقی مانده است و آسیب جدی‌ای که به این ساختمان‌ها وارد شده این است که دیوار بیرونی خانه‌ها ریزش داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز