خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور به ایلنا خبر داد:

پروازهای برنامه‌ای به غرب کشور برقرار است/آماده باش فرودگاه‌ها برای نقل و انتقال احتمالی مجروحان

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۲۷

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور با بیان اینکه تمام پروازهای برنامه‌ای به فرودگاه‌های غرب کشور در حال انجام است، گفت: فرودگاه های مناطق زلزله زده به ویژه کرمانشاه آمادگی و ظرفیت اعزام پذیرش پروازهای فوق العاده را دارند.

ابراهیم مرادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، از تشکیل تیم‌های کارشناسی پروازی در فرودگاه های ایلام، کرمانشاه، سنندج، تبریز، ارومیه و ... از شب گذشته خبر داد و گفت: تمام فرودگاه مناطق زلزله زده بدون هیچ مشکلی در حال انجام پروازهای برنامه ای هستند.

وی با بیان اینکه فرودگاه‌های مناطق زلزله زده به ویژه کرمانشاه آمادگی و ظرفیت پذیرش و اعزام هواپیماهای فوق العاده و پروازهای اضطراری و کمکی را دارند، ادامه داد: فرودگاه  مهرآباد و فرودگاه های مناطق همجوار استان های زلزله دیده آمادگی انجام پروازهای هلال احمر، کمک رسان و فوق العاده را دارند و از شب گذشته هم پرواز های غیربرنامه‌ای VIP از مبدا مهرآباد به کرمانشاه انجام شد.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشور تاکید کرد: از شب گذشته تا کنون تمام پروازهای عملیاتی و برنامه‌ای از تهران و سایر شهرها به استان های غرب کشور بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمیته بحران شماره 1 در فرودگاه کرمانشاه تشکیل شده است، گفت: آمادگی اعزام و پذیرش پروازهای غیربرنامه‌ای برای مسافران  را  در تمام فرودگاه های کشور داریم. فرودگاه‌های مهرآباد و مناطق زلزله دیده برای احتمال نقل و انتقال مجروحان در آماده باش هستند.

مرادی با اشاره به مجهز بودن فرودگاه های مناطق زلزله زده به سامانه‌های مدرن و به روز برای انجام خدمات در شرایط بحران اظهار داشت: فرودگاه کرمانشاه به سامانه‌ای مجهز است که فرکانس‌های اضطراری  بر روی خودروهایی در فرودگاه فعال هستند و به محض وقوع پس لرزه‌ها و یا تکرار زلزله و تخلیه برج مراقبت، ارتباط فرودگاه با پروازهای عبوری برقرار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز