خبرگزاری کار ایران

امنیت در کرمانشاه به صورت کامل برقرار است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۲۲

امنیت در استان کرمانشاه به صورت کامل برقرار است، از مردم استان می‌خواهیم به نیروهای امدادی و انتظامی در جهت سرعت فعالیت‌ها همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار غیب‌پرور (رئیس سازمان بسیج مستضعفین) در مورد کمک‌هایی که تا این لحظه به مناطق زلزله‌زده غرب کشور انجام شده است، گفت: در حال حاضر ستادی برای کمک به مردم حادثه‌دیده استان کرمانشاه تشکیل داده‌ایم که در راس آن سردار فضلی حضور دارد. همچنین بسیج پزشکی و مجموعه بسیج سازندگی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: گردان امام حسین (ع) به پل ذهاب، باباجانی و سایر مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند تا با همراه داشتن امکانات امدادی به حادثه‌دیدگان کمک کنند.

او افزود: بیمارستانی که در مرز مهران برای کمک به زوار اربعین مهیا شده بود به صورت کامل به همراه ۳۰ گروه دانشجویی و ۱۰۰ گروه جهادی از استان‌های همجوار به منطقه اعزام شده‌اند.

سردار غیب‌پرور در پایان گفت: در حال حاضر در مرحله اورژانسی قرار داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین نحو به مردم حادثه‌دیده خدمت کنیم.

سردار امان‌اللهی (فرمانده انتظامی استان کرمانشاه) نیز در مورد وضعیت کنونی استان پس از وقوع زلزله گفت: امنیت در استان به صورت کامل برقرار است، از مردم استان می‌خواهیم به نیروهای امدادی و انتظامی در جهت سرعت فعالیت‌ها همکاری کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی استان وضعیتی روان دارد و تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز