خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری به ایلنا خبر داد:

تمام راه‌های استان‌های زلزله‌زده باز است/ میزان خسارت هنوز مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۵۹

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی تمام راه‌های مواصلاتی به شهرها و روستاهای استان‌های زلزله زده در غرب کشور خبر داد.

عبدالهاشم حسن نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه تمام راه‌های دسترسی به سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام در حال حاضر باز است، اظهار داشت: زلزله شب گذشته بیشترین خرابی را در سه استان مذکور داشته و در حالی که برخی از  راه های دسترسی به این استان ها به ویژه استان کرمانشاه مسدود شده بود، خوشبختانه  با انجام عملیات راهداری از شب گذشته، در حال حاضر هیچ راهی در این محورها مسدود نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از وقوع زلزله شاهد ریزش کوه و انسداد برخی از محورهای این سه استان بودیم اما پس از انجام عملیات بازگشایی، در این ساعت  هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد.

معاون سازمان راهداری افزود: پاکسازی از محورها انجام شده و گروه‌های کارشناسی برای ارزیابی میزان ایمنی راه‌ها و به ویژه پل های موجود در این محورها به سه استان اعزام شده اند. باید از ایمنی تمام پل ها و ابنیه‌های موجود در راه‌های سه استان اطمینان حاصل کنیم.

حسن‌نیا درباره میزان خسارات وارد شده به جاده‌های سه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان گفت: هنوز برای برآورد میزان خسارات وارد آمده، زود است و تمام تمرکز ما معطوف به تامین ایمنی راه‌های این سه استان است.       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز