خبرگزاری کار ایران

صادرات ایران خودرو با قطعات آپشن رونق می گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۱۵

با همت معاونت صادرات ایران خودرو و شرکت تولید محصولات سفارشی (آپکو)، صادرات خودروهای سفارشی و آپشنال به بازارهای هدف توسعه می یابد.

به گزارش ایلنا به نقل ایکوپرس، با توجه به استقبال مشتریان در بازار کشورهای هدف، آپشن بندی به عنوان بخشی از فرآیند فروش خودرو در کشورهای صادراتی ایران خودرو درآمده و تامین نیاز و خواست مشتریان به عنوان یکی از اهداف و اولویت های اصلی ایران خودرو در این کشورها دنبال می شود.

بر همین اساس، در اولین گام معرفی آپشن محصولات در بازار عراق از طریق نمایشگاه بین المللی بازرگانی این کشور صورت گرفته و با توجه به استقبال مشتریان، با همکاری آپکو، ایران خودرو و نماینده این شرکت در عراق،  در مجاورت محل عرضه محصولات ایران خودرو در این کشور،‌ غرفه ای برای عرضه آپشن خودرو نیز ایجاد خواهد شد. به این ترتیب مشتریان، آپشن های مورد نیاز را از طریق شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) تامین می کنند. افزون بر این دو نمایندگی بزرگ فروش خودرو در بغداد (زسکو) قطعات سفارشی محصولات ایران خودرو را به نمایش خواهند گذاشت و به مشتریان معرفی خواهند کرد.

برمبنای این گزارش، پروژه صادرات خودروهای سفارشی به عراق در دستور کار و اولویت شرکت تولید خودروهای سفارشی و صادرات ایران خودرو قرار دارد به گونه ای که قطعات آپشن محصولات ایران خودرو با قیمت رقابتی و کیفیت مناسب سهم بالایی را در بازار این کشور هدف گذاری کرده است.

این گزارش می افزاید،‌ از دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات محصولات آپشنال، تجهیز و ارسال خودروهای پلیس مورد نیاز کشور ارمنستان است که همکاری ها با این کشور برای تامین و آپشن بندی خودروهای دوگانه سوز نیز در دست اقدام است.

گفتنی است، مشارکت هر چه بیشتر معاونت صادرات ایران خودرو و شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) برای ورود محصولات آپشنال به سایر بازارهای صادراتی نیز درحال توسعه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز