خبرگزاری کار ایران

نصرالله جهانگرد مطرح کرد:

سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، مهم ترین بازوی مدیریت شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۰۹۸

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به 20 سال سابقه فعالیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: این سازمان مهم ترین بازوی مدیریت شهر تهران است.

به گزارش ایلنا، نصرالله جهانگرد امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان بازوی اطلاعاتی و داده ای شهر تهران است، اظهار داشت: فناوری اطلاعات و ارتباطات بستر و ساختار یکپارچه ای از منابع داده ای را برای مدیریت شهری فراهم کرده است.

جهانگرد با اشاره به برخی خدمات این سازمان از جمله تهیه نقشه های سه بعدی و ارائه خدمات به مردم از طریق پرتال های طراحی شده، خاطرنشان کرد: از نزدیک شاهد تلاش های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوده ام.

وی با بیان اینکه قائمی مدیرعامل پیشین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با کمال صداقت حداکثر تلاش خود را بکار بست، عنوان کرد: وی محور اجرایی راه اندازی پلیس 10+ بود و در روزهای نخست فعالیت خود در شهرداری تهران سامانه 137 که تأثیر زیادی در بهینه شدن رابطه شهرداری و مردم داشت را راه اندازی کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائمی را یکی از بهترین مدیران فنی حوزه IT کشور برشمرد و تصریح کرد: سازمان IT شهرداری تهران را باید در مقیاس ملی در نظر گرفت که می تواند الگوی مناسبی برای سایر کلانشهرها و شهرهای کشور باشد.

وی در ادامه محمد فرجود را یکی از مدیران پرتلاش صنعت ارتباطات توصیف و ابراز امیدواری کرد، وی بتواند در بستر فراهم شده نوآوری های خوبی داشته باشد.

جهانگرد با اشاره به اینکه انتخاب خوبی برای مدیریت جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران صورت گرفته است، گفت: فرجود یکی از مدیران ارشد ایرانسل است که امیدواریم با توان و نوآوری بیشتر وی در این حوزه شاهد خلق فرصت های جدید برای خدمت به مردم و همچنین ایجاد فرصت های کسب و کار جدید در حوزه شهری باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در مدل سنتی راهی برای پیشرفت وجود ندارد، یادآور شد: باید با تکیه بر فرصت های نو و با ارزشی که در شهر تهران موجود است، شاهد اقتصاد نوینی در شهر تهران باشیم.

معاون وزیر ارتباطات به نقش استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اشاره و یادآور شد: امیدواریم یکپارچگی و زیرساخت خدمات در نظام اطلاعات شهر تهران حفظ شود. وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ساختاری که طراحی شده حفظ و ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز