خبرگزاری کار ایران

خوش خلق در غرفه ایلنا:

پیش بینی مصرف 10500 مگاوات برق در پیک مصرف سال آینده / تعریف 1000 میلیارد تومان پروژه برای عبور از پیک

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۵۸

با بیان اینکه امسال شش درصد افزایش مصرف برق داشته ایم بیان کرد: ما در سال جاری پیک مصرف 10هزار و 91 مگاوات را پشت سر گذاشتیم و پیش بینی می شود که در سال آینده میزان مصرف در زمان پیک به 10هزار و 500 مگاوات برسد. بر همین اساس برنامه های متعددی را تعریف کرده ایم.

غلامرضا خوش خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران درباره پیک مصرف برق در تابستان 96 به ایلنا گفت: برق تهران بزرگ تامین استان های تهران، قم و البرز را به عهده دارد و عملا 25 درصد مشترکین کشور به ویژه مراکز مهم حیاتی و حساس در حوزه برق تهران واقع است بنابراین کار در این حوزه ویژگی و شرایط خاصی دارد.

وی با بیان ما تلاش کرده ایم که به خوبی بتوانیم وظیفه تامین برق را انجام دهیم خاطرنشان کرد: برق تهران قدیمی ترین شبکه برق کشور بوده به همین دلیل فرسودگی زیادی دارد ضمن اینکه حمل و نقل و حفاری هایی که رخ می دهد پیچیدگی کار را چند برابر می کند.

خوش خلق با بیان اینکه ما در پیک سال 95 و تابستان 96 بهتر از زمان های قبل توانستیم تامین برق داشته باشیم تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که انجام دادیم طی دو سال گذشته هزار میلیارد تومان پروژه تعریف کرده ایم و از هم اکنون نیز برای تابستان 97 برنامه ریزی های لازم را کرده ایم.

وی با بیان اینکه امسال شش درصد افزایش مصرف برق داشته ایم بیان کرد: ما در سال جاری پیک مصرف 10هزار و 91 مگاوات را پشت سر گذاشتیم و پیش بینی می شود که در سال آینده میزان مصرف در زمان پیک به 10هزار و 500 مگاوات برسد. بر همین اساس برنامه های متعددی را تعریف کرده ایم.

وی افزود: ما 80 پروژه در حال اجرا داریم که باید بتوانیم قبل از پیک به مرحله اتمام برسانیم. البته بخشی از این پروژه ها نیز تمام شده است.

مشروح گفت و گو روزهای آینده منتشر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز