خبرگزاری کار ایران

پس از اصفهان، این بار در کرمان؛

دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۷۹

دومین مرکز آموزشی مشترک شرکت ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  از روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مرکز جدید آموزش فنی ایساکو با همکاری دانشکده فنی شهید چمران کرمان افتتاح شد.

برمبنای این گزارش، هدف از گشایش این مرکز، کسب تجربه عملی در کنار آموزش‌های تئوری است تا دانشجویان با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته موجود، با نیازهای واقعی حوزه خدمات و تعمیرگاه آشنا شده و پس از پایان تحصیلات به عنوان یک استادکار زبده و آشنا به فناوری روز وارد بازار کار شوند.

از این رو شرکت ایساکو با آماده‌سازی کارگاهی با بهترین امکانات فنی و تعمیرگاهی در دانشکده فنی شهید چمران کرمان و به روزرسانی سرفصل‌های آموزشی زیر نظرِ معاونت آموزشی دانشگاه، تربیت ماهرترین نیروهای فنی را در کشور، هدف قرار داده است.

این گزارش می افزاید، مرکز آموزش فنی مجهز شرکت ایساکو در تهران تا کنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی در حوزه خدمات پس از فروش، پذیرای عده کثیری از کارآموزان و علاقمندان به این رشته از سراسر کشور بوده است و در مجموع بیش از 11 هزار نفر از نیروهای کلیدی نمایندگی‌های مجاز شبکه خدمات خود و متقاضیان آزاد را تحت پوشش آموزشی قرار داده است.

در حال حاضر نیز برای تسهیل دسترسی به این آموزش‌ها، گسترش مراکز فنی در سایر استان‌ها در دستور کار این شرکت  قرار گرفته و با همکاری دانشکده‌های فنی تا کنون در شهرستان اصفهان و کرمان دو مرکز جدید راه‌اندازی شده است.

گفتنی است شرکت ایساکو از دو جهت خود را ملزم به گسترشِ دانش فنی و علم خدمات پس از فروش می‌داند؛ پرورش نیروهای زبده برای صنعت خودروی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی؛ و دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان با بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای در شبکه تعمیرگاهی که در زمینه تئوری و عملی مهارت کامل دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز