خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

اردکانیان می‌تواند در لیست وزرای موفق دولت دوازدهم قرار گیرد/ نیازمند مدیریت قوی برای مصرف بهینه آب هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۲۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است با توجه به اینکه اردکانیان تجربه زیادی در اجرا دارد و در زمینه علمی نیز از تجربیات متعددی برخوردار است، به نظر می رسد که بتواند در لیست وزرای موفق دولت دوازدهم جای گیرد.

محمود بهمنی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه قطعا اردکانیان با رأی خوبی از مجلس بیرون می‌آید، اظهار داشت: مدیریت آب و برق و حل مشکلات موجود در این دو حوزه مهم‌ترین انتظارات مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم است.

وی ادامه داد: اردکانیان باید در حوزه‌های تامین آب شرب در روستاها، تامین آب زراعی، نحوه و چگونگی مدیریت چاه‌ها، گام‌های مناسبی بردارد، چرا که در حال حاضر این مسائل جزو مهم‌ترین مشکلات وزارت نیرو شناخته می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه برای تامین آب و برق مشکلی وجود ندارد، گفت: در شرایط فعلی تنها نیازمند یک مدیریت برای بهینه کردن مصرف هستیم؛ لذا باید به سمت آبیاری قطره‌ای و کاهش هدررفت آب پیش برویم.

بهمنی با اشاره به اهمیت تفکیک آب شرب از آب بهداشتی گفت: در حال حاضر آب شرب و آب مصرفی به صورت مخلوط در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد و این در حالی است که برای تهیه آب شرب هزینه‌های زیادی صرف می شود؛ بنابراین لازم است که برای این مهم برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز