خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر:

شناسایی 14 گلوگاه اصلی برای رفع مشکلات حوزه بهره برداری توزیع

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۱۷

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر در ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور در ارومیه گفت: نشست امروز یک فرصت مناسب برای تعامل و هم اندیشی در زمینه انتقال تجارب به یکدیگر و به میزبانی شایسته استان آذربایجان غربی است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری توانیر؛ مسعود صادقی افزود: حوزه بهره برداری ویژگی های خاصی چون پاسخگویی لحظه ای و رضایتمندی مشترک و در گرو عملکرد بهره بردار دارد و این عملکرد در مجموعه صنعت تاثیرگذاری شایانی دارد.

صادقی خاطر نشان کرد: حجم گسترده و وسیع عملیات توزیع و بهره برداری شرکت توزیع بصورت مویرگی در تمام مناطقی که در آن مشترک ان برق حضور دارند و به نوعی این خدمات در تمام کشور نصب شده است .

صادقی گفت: در زمینه نگهداری، بهره برداری، بروزرسانی و سرمایه گذاری نیازمند نگاهی متفاوت هستیم که در این راستا برگزاری جنین نشست هایی می تواند زمینه ساز انتقال تجارب و تجربیات به همدیگر باشد.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف استراتژیک و بهبود عملکرد، 14 حوزه با هدف برنامه ریزی و حل مشکلات شناسایی شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر تصریح کرد: یکی از حوزه های مهم، عبور از سیستم های سنتی به سمت مدرن است که در این راستا نیاز به یک حرکت جهادی داریم.

صادقی گفت: تقویت و ارتقای اتوماسیون و حوزه مدیریت نیز از دیگر چالش هایی است که نیاز به برداشتن گام های جدی در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: انضباط در فعالیت های پیمانکاری و توانمندی های نیروها در طول سالیان گذشته مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر تصریح کرد: توسعه زیرساخت های راهبری شبکه و کنترل بر روی کلیدها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

صادقی گفت: بهبود شفافیت و انضباط مالی و تقویت سرمایه گذاری برای رسیدن به منابع جدید مالی از دیگر حوزه هایی است که نیاز به بررسی های بیشتر دارد.

وی افزود: بهبود استحکام و بروزرسانی تجهیزات، تقویت نارت بر فرایندهای نظارت بر موضوع سرمایه گذاری و تقویت تعامل با سایر واحدها و بخش ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

برپایه این گزارش، ششمین دوره نشست منطقه ای بهره برداری شرکتهای توزیع نیروی برق، ویژه غرب و شمال غرب کشور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از امروز در شهر ارومیه برگزار می شود.

در این نشست سه روزه بیش از 137 نفر از مدیران و کارشناسان شرکتهای توزیع نیروی برق مستقر در نوار غربی و شمال غربی کشور شامل شرکت های گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،تبریز، لرستان ، همدان، ایلام، قزوین،زنجان، کرمانشاه و کردستان و اردبیل حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز