خبرگزاری کار ایران

واهان مار دی روسیان مطرح کرد:

ترانزیت، همکاری‌های‌پستی و فناوری‌اطلاعات حوزه‌های مورد علاقه برای توسعه روابط میان ارمنستان و ایران

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۲۹

رییس حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان گفـت: حوزه‌های ترانزیت، همکاری‌های پستی و زمینه‌های دیگر از جمله تکنولوژی و فناوری اطلاعات بخش‌های مورد علاقه برای توسعه میان ارمنستان و ایران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، واهان مار دی روسیان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای همکاری‌های بیشتر میان ایران و ارمنستان در حوزه ارتباطات گفت: طی مذاکرات صورت گرفته، ما به عنوان نماینده ارمنستان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده ایران توافق کردیم که بیشتر و به صورت عمیق به تواتق در مسائل ارتباطات پرداخته شود.

رییس حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان با بیان حوزه‌های مورد علاقه برای همکاری میان ارمنستان و ایران گفت: حوزه‌های ترانزیت، همکاری‌های پستی و زمینه‌های دیگر از جمله تکنولوژی و فناوری اطلاعات بخش‌های مورد علاقه برای توسعه روابط میان ارمنستان و ایران است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم‌های صورت گرفته قرار است تا کارگروه‌هایی به منظور ایجاد همایش‌ها ایجاد شود.من از صمیم قلب از همکار گرامی، محمد جواد آذری‌جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلااعات ایران تشکر می‌کنم و از ایشان به همراه هیئت همراه برای حضور در ارمنستان و مذاکره برای بررسی مسائل دعوت می‌کنم. امیدوار هستم تا همکاری‌های بین ایران و ارمنستان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز