خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ماموت دیزل بیان کرد:

افزایش همکاری های ایران و اروپا در حوزه خودرو و انرژی

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۱۲

مدیرعامل ماموت‌دیزل از افزایش همکاری‌های ایران و اروپا در حوزه خودرو و انرژی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عصر امروز در همایش معرفی دیزل ژنراتورهای اسکانیا که با حضور نماینده این شرکت و هیات تجاری سوئدی در هتل المپیک تهران برگزار شد، دزفولیان مدیرعامل‌ ماموت دیزل با اشاره به برجام و توافق هسته‌ای گفت: شرکت اسکانیای سوئد تنها شرکت اروپایی بود که زمان تحریم‌ها ایران را ترک نکرد و به تامین قطعات کامیون و همکاری با کارخانه ماموت‌دیزل تولیدی در ایران ادامه داد.

دزفولیان ادامه داد: بعد از برجام و باز شدن بازارهای تجاری توانستیم کامیون فوسو را از شرکت میتسوبیشی و ماشین‌های آتش‌نشانی از شرکت زیگلر آلمان را به مجموعه خود اضافه کنیم و در حوزه سواری نیز با شرکت فولکس واگن آلمان به توافق برسیم.

وی تصریح کرد: شرکت ماموت‌دیزل از امروز همکاری خود را در حوزه انرژی با اسکانیا آغاز کرد تا پیش از این دیزل ژنراتورها به صورت یکجا به کشور وارد نمی‌شد و حتی گاهی اوقات محصولات کارکرده را به عنوان دستگاه نو به مشتری می‌فروختند که این امر در بسیاری از اوقات موجب ارایه نشدن خدمات پس از فروش مناسب و اختلال در عملکرد این محصول برای خریداران می‌شد که تصمیم گرفتیم این محصول را در بازار ایران با خدمات پس از فروش مناسب عرضه کنیم.

دزفولیان تصریح کرد: اسکانیا یکی از بزرگترین برندهای اروپایی در حوزه دیزل‌ژنراتور است و هم اکنون ماموت‌دیزل تنها نماینده رسمی یک شرکت معتبر خارجی در این حوزه است.

وی در پایان به ارایه محصولR500 تا پایان سال اشاره کرد وافزود: کامیون باریP320  تا پایان سال به بازار می آید تا بتواند کمبود کامیون‌های باری را تا حد امکان رفع کند.

در ادامه مراسم ترد ابرگ نماینده اسکانیا در ایران گفت: همکاری جدید ایران و سوئد در زمینه مولدهای انرژی و دیزل‌ژنراتورها سبب می‌شود مشتریان حوزه‌های معدنی، ساختمانی و صنعتی ایران از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد:‌ این محصول به‌طور کامل متعلق به اسکانیا است و همه اجزاء آن در اروپا تولید می‌شود و امروز نمایندگی آن در ایران به شرکت ماموت دیزل داده می‌شود.

ابرگ تصریح کرد: علت انتخاب ماموت به سبب همکاری طولانی‌مدت این شرکت با اسکانیا و شبکه گسترده خدمات پس از فروش این شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز