خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فن آوران در گفت‌وگو با ایلنا:

علی‌رغم حذف اپلیکیشن‌های ایرانی هنوز قیمت اپل و مک بوک تغییر نکرده است/ با ادامه این وضعیت قیمت‌ها کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۳۷

کمیجانی گفت: نزدیک به 8 درصد بازار رایانه و تبلت کشور را مک بوک و اپل تشکیل می‌دهد که به دلیل قیمت بالا، مشتریان خاص خودش را دارد و بقیه بازار در اختیار تولیدات چین است.

رئیس اتحادیه فناوران یارانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص تاثیر گذاری اقدام اپل مبنی بر حذف اپلیکیشن‌های ایرانی بر روی فروش محصولات این برند در بازار ایران گفت: با وجود گذشت 10 روز از این اقدام، هنوز شاهد تاثیر بر روی قیمت مک بوک و تبلت تولیدی این شرکت نبوده‌ایم اما انتظار داریم این اتفاق در هفته‌های آینده رخ دهد.

سید متین کمیجانی ادامه داد: البته این مارک در بازار مشتریان خاص خودش را دارد که اکثر آنها حرفه ای هستند و تعداد کمی از آنها ممکن است به خاطر این اقدام اپل لوازم خود را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: به هر حال با توجه به این اتفاق، وارد کننده‌ها مجبور خواهند شد که قیمت‌های خود را پایین‌تر بیاورند.

کمیجانی گفت: اکنون نزدیک به 8 درصد بازار رایانه و تبلت کشور را مک بوک و اپل تشکیل می‌دهد که به دلیل قیمت بالا، مشتریان خاص خودش را دارد و بقیه بازار در اختیار  تولیدات چین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز