خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی هزینه مبارزه با فساد را می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۴۹

محمدجواد جمالی با بیان اینکه وزیر کار هزینه مبارزه با فساد را می‌پردازد، گفت: ربیعی آدم ساده‌زیستی است و در طول دوران مسئولیتش نشان داده که اهل زد و بند اقتصادی نیست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و  رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی گفت: ربیعی فردی است که در قشر ضعیفی بزرگ شده و از کارگری زندگی خود را شروع کرده است. ایشان آدم ساده‌زیستی است و در طول دوران مسئولیتش نشان داده که اهل زد و بند اقتصادی نیست. با اینکه در مجموعه‌ای قرار داشت که می‌توانست به راحتی از جایگاه خود سوءاستفاده کند.

محمدجواد جمالی در خصوص برخی از مباحثی که در مورد شستا بیان شده، اظهار داشت: متاسفانه از قدیم تا زمانی که دولت راست‌گرا سر کار بوده و چه زمانی که چپ‌ها بر سرکار بودند برخی از افراد سودجو در هیات‌مدیره‌ها و پست‌های مدیریتی نفوذ کردند و توانستند در آن مجموعه برای خودشان خانه امنی درست کنند.

این نماینده مردم فسا گفت: مسلماً برای مبارزه با این سیستم باید هزینه‌های زیادی پرداخت شود. با توجه به این جوسازی‌هایی که اخیراً علیه ایشان درست شده و برخی با سوءاستفاده از اصطکاک‌هایی که در چهار سال گذشته بین وزارت رفاه و بهداشت به وجود آمده ربیعی کار سختی در پیش روی دارد و من امیدوارم ایشان بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز