خبرگزاری کار ایران

استصنا به استقبال شریعتمداری رفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۲۳

انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، با پشتوانه قریب به 700 واحد تولیدی صنعتی و تجربه دو دهه فعالیت صنعتی حمایت کامل خود را از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم اعلام کرده و این اطمینان را دارد تا با یاری نمایندگان مردم به تمامی انتظارات مطرح شده در دوره چهارساله عمل کند.

به گزارش ایلنا، هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با انتشار بیانیه ای از انتخاب «محمد شریعتمداری» به عنوان وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت استقبال کرد و انتخاب وی را هوشمندانه ترین اقدام دوره جدید ریاست جمهوری دانست.

در مهمترین بخش بیانیه «استصنا» آمده است، «معرفی محمد شریعتمداری برای وزارتخانه بسیار مهم صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس دولت دوازدهم، یکی از هوشمندانه ترین اقدامات ابتدای کار دولت است و تجارب گرانبها و ارزشمند وی بر هیچ کس پوشیده نیست. همچنین حضور وی با سابقه طولانی و درخشان می¬تواند تحولی شگرف در این وزارتخانه ایجاد کند.

وزیر صنعت در مناقشات به حق تولیدکننده داخلی، مقابل واردات، مشکلات دارائی و بیمه در کنار ما خواهد بود و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران خرسند است که اکنون برای این وزارتخانه، فردی معرفی شده که صنعتگر و کارگر ایرانی را مانند طرف های خارجی مورد حمایت قرار می¬دهد.

انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران رجاء واثق دارد که محمد شریعتمداری در دوره چهارساله با مشارکت همه نهادها و همراهی آنان با احیای شورای عالی ماشین آلات و تجهیزات، تدوین بسته¬های حمایتی قانونی و مالی از بنگاه¬های کوچک و متوسط واقعی، تغییر رویکرد و نگاه صندوق توسعه ملی در توانمندسازی شرکت های ایرانی و استفاده هوشمندانه از تعرفه ها جهت حمایت از ساخت داخل، ایجاد تعامل سیستماتیک بین وندورلیست موجود در وزارت نفت، سیستم بهینه یاب و سامانه گمرک و ایجاد بسترهای اثربخش در صادرات محصولات غیرنفتی می¬تواند جایگاه بخش تولید و صنعت را در جامعه بین المللی ارتقاء دهد.

انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، با پشتوانه قریب به 700 واحد تولیدی صنعتی و تجربه دو دهه فعالیت صنعتی حمایت کامل خود را از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم اعلام کرده و این اطمینان را دارد تا با یاری نمایندگان مردم به تمامی انتظارات مطرح شده در دوره چهارساله عمل کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز