خبرگزاری کار ایران

کرد زنگنه در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان به اقتصاد آزاد و رقابتی معتقد است/ شناخت دقیق کرباسیان از اقتصاد بین‌الملل

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۵۶

یک اقتصاددان گفت: کرباسیان به اقتصاد آزاد و رقابتی اعتقاد دارد و از مسایل بین‌المللی در حوزه اقتصادی شناخت دقیقی دارد.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد گزینه پیشنهادی آقای روحانی برای  وزارت امور اقتصادی و دارایی‌ اظهار داشت: آقای کرباسیان فردی اجرایی است و به همین دلیل تا کنون موفق عمل کرده است.

وی افزود: ایشان در کارنامه خود رزومه ارزنده‌ای دارند و حدود بیست سال در معاونت‌های مختلف از گمرک  تا وزارت نفت و وزارت بازرگانی و وزارت اقتصاد حضور داشته‌اند و معتقدم ایشان در وزارت اقتصاد نیز بسیار موفق عمل خواهند کرد.

کرد زنگنه تصریح کرد: اعتقاد آقای کرباسیان به اقتصاد آزاد و رقابتی است و از مسائل بین‌المللی در حوزه اقتصادی شناخت دقیقی دارد. همچنین از بخش های مختلف وزارت اقتصاد و دارایی شناخت کامل دارد و در سیستم اجرایی می‌تواند خوب عمل کند.

کرد زنگنه ادامه داد: کرباسیان در گمرک نیز به تحول در بخش‌های مختلف و در الکترونیکی کردن سیستم‌ها و مکانیزه کردن آن بسیار اعتقاد دارد و می‌تواند در بخش مالیات و سایر کارهای مربوط به خزانه به خوبی عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: اعتقاد ایشان به بازار رقابتی و توسعه بخش خصوصی و توانمندسازی این بخش در اقتصاد است و از شاخص‌های موفقیت ایشان به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز