خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار

اهل رسانه چشم بینای جامعه در بیان کاستی‌ها و نمایش روشنی‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۳۲۹

بیژن زنگنه، وزیر نفت در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اهل رسانه را چشم بینای جامعه در بیان کاستی‌ها و نمایش روشنی‌ها دانست.

به گزارش ایلنا، متن پیام وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

«آگاهی، در بلندای تاریخ، جوهره پیشرفت و تعالی جوامع و نیروی پیش‌راننده بشر به سوی توسعه بوده است. بی‌گمان، رسانه‌ها در مسیر آگاهی‌بخشی و تحولات شتابان جامعه‌شناسی سهمی به‌سزا داشته‌اند و این نقش‌آفرینی زمانی اهمیت مضاعف می‌یابد که علاوه بر اطلاع‌رسانی، کارکرد نظارتی می‌یابد و اهل رسانه را به چشم بینای جامعه در بیان کاستی‌ها و نمایش روشنی‌ها تبدیل می‌کند.

آن‌چه رسانه‌های قدرتمند، خبرنگاران و نویسندگان ژرف‌اندیش و منصف به مردمان انتقال می‌دهند، سبب‌ساز آگاهی جمعی، مایه انسجام و مانع از هم‌گسیختگی اجتماعی می‌شود و از همین روی اهل خبر و رسانه شایسته قدر و منزلتی ویژه‌اند.

اعتقاد راسخ دارم که نویسندگان و خبرنگاران پرتلاش رسانه‌ها به ویژه در سال‌های اخیر سهم و نقش موثری در انعکاس دستاوردها و بیان واقعیت‌های صنعت نفت داشته‌اند. وظیفه خود می‌دانم ضمن قدردانی و سپاس از این زحمات خالصانه و بی‌شائبه فرا رسیدن روز خبرنگار را به خانواده بزرگ رسانه‌ای کشور تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه خبرنگاران و نویسندگان کشور آرزوی توفیق و سربلندی نمایم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز