خبرگزاری کار ایران

محمد جواد آذری جهرمی مطرح کرد؛

ارتقا پهنای باند اینترنت ایران از 624 گیگابایت به 10000 گیگا بایت بر ثانیه در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۴۴

محمد جواد آذری جهرم، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که گزینه مطرح برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم است، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که ظرفیت دسترسی به اینترنت ایران 10 برابر رشد داشته است و سرعت رشد ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان گزینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم مطرح است، در صفحه اینستاگرام خود  با اشاره به سالگرد تاسیس شرکت ارتباطات زیر ساخت و همزمان شدن با مراسم تحلیف حسن روحانی، اطلاعات مهمی از پیشرفت پهنای باند ایران در دولت یازدهم منتشر کرد.

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرم خود نوشت:

چهاردهم مرداد امسال، سیزده سال از تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گذرد و این شرکت سالگرد تاسیس خود را در حالی برگزار می‌کند که رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در آیین تحلیف خود و در حضور نمایندگان منتخب مردم و نمایندگان سایر کشورها، یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم را افزایش ده برابری دسترسی و ظرفیت اینترنت کشور اعلام نمودند.

جای بسی خوشحالی است که تلاش همکاران بنده در شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند اینترنت را از 624 گیگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به بیش از 10000 گیگابیت بر ثانیه در حال حاضر رسانده است و امروز به عنوان موفقیت دولت مطرح می‌شود. از همه فعالان حوزه و همکارانم تشکر می‌کنم و مطمئن هستم این مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز