خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور:

دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع حق مردم است

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۰۴

معاون رییس جمهور در مراسم رونمایی از دولت الکترونیک با اشاره به اینکه دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع حق مردم است ؛گفت: گام بزرگی در توسعه خدمات دولت الکترونیک برداشته شده است.

به گزارش ایلنا ، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور در مراسم رونمایی از دولت الکترونیک و دولت همراه با اشاره به تاکید رییس جمهور به نقش موثرتر سازمان اداری استخدامی  در توسعه دولت الکترونیک، گفت : در یک سال گذشته این سازمان توانسته است قدم های خوبی در راستای توسعه دولت الکترونیک بردارد.

وی با اشاره به نقشه راه دولت الکترونیک ، افزود : در توسعه دولت الکترونیک ابتدا افزایش کیفیت خدمات دستگاه های اجرایی و بعد از آن تسریع در دسترسی آزاد مردم به خدمات مورد توجه قرار گرفته است .

انصاری ارتقای سطح رضایت مندی مردم از ارایه خدمات دولتی و افزایش سلامت و شفافیت نظام اداری نیز را از دیگر اهداف دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود : بهبود فضای کسب و کار ، کاهش هرینه های دولت و چابک سازی و کوچک سازی دولت نیز از اهداف دیگر دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد : شناسایی تمام خدماتی که در مجموعه دولت ارایه می شود و اصلاح فرآیندهای بخش قابل توجهی از خدمات یکی از کارهایی بود که نظام اداری ما موفق شد آن را انجام دهد و با توجه به حجم بالای خدمات دولت، کار بزرگی در این حوزه انجام شده است.

معاون رییس جمهور در پایان افزود: گام بزرگی در توسعه خدمات دولت الکترونیک برداشته شده است ولی راه طولانی در این زمینه در پیش است که با همکاری دستگاه های اجرایی و راهبری کمیسیون دولت الکترونیک در سازمان فناوری اطلاعات می توانیم این مسیر را با سرعت بیشتر، طی کنیم.

وی تاکید کرد: مردم استحقاق دسترسی به خدمات با کیفیت و سریع را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز