خبرگزاری کار ایران

رییس بانک مرکزی در جمع خبرنگاران:

قرار است هیچ صفی برای وام ازدواج تا شهریور باقی نماند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۹۶

رییس کل بانک مرکزی گفت: قرارمان این است که تا پایان شهریور ماه هیچ صفی برای وام ازدواج وجود نداشته باشد، یا اگر نهایتا صفی باقی بماند معقول باشد و در حد یک ماه پرداخت شود.

ولی‌الله سیف، در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره اینکه طرح ضربتی وام ازدواج تا چه زمانی ادامه دارد،گفت: این اقدام را به دلیل اینکه مردم در صف طولانی وام قرض الحسنه ازدواج بودند، بانک مرکزی با دعوت از بانک‌ها پیشنهاداتی را با آنها مطرح و همه استقبال کردند و این کار شروع شد.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: قرارمان این است که تا پایان شهریور ماه هیچ صفی برای وام ازدواج  وجود نداشته باشد، یا اگر نهایتا صفی باقی بماند معقول باشد و در حد یک ماه پرداخت شود.

اوبا اشاره به اینکه مشکل اصلی بر می‌گردد به تعادل منابع قرض الحسنه و تقاضایی که در مقابلش وجود دارد، بیان کرد: بانک‌ها با توجه به اهمیت قضیه وام ازدواج یک همراهی مثبتی را انجام دادند و خوشبختانه در این فرصتی که از شروع کار گذشته پیشرفت خیلی خوب داشته است  و  به نظر میآید این طرح می‌تواند به اهداف پیش بینی شده برسد .

سیف گفت: همه بانکها استقبال کردند و تا شهریو ماه سال جاری به نتیجه مورد نظر می‌رسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز