خبرگزاری کار ایران

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران:

تعامل اتاق اصناف و سازمان امور مالیاتی برای هر دو طرف برد-برد محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۳۶۵

مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران از تعامل و همکاری خوب سازمان امور مالیاتی در همراهی با برنامه های مالیاتی در سال جاری قدردانی کرد و گفت: این رویکرد برای هر دو طرف، برد – برد محسوب می شود .

به گزارش ایلنا محمدرضا جعفریان درگفت وگو با خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ظرفیت زیادی برای همکاری بین اتاق اصناف ایران و سازمان امور مالیاتی وجود دارد، افزود: امیدواریم این روند استمرار یابد که به نفع هر دو طرف خواهد بود.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری تعامل های صورت گرفته بسیار خوب بود و بالغ بر۸۹۴ هزار مودی در راستای اجرای تبصره ماده۱۰۰ قانون مالیات مستقیم اظهار نامه پرکردند و از سازمان امور مالیاتی می خواهیم که در استای اعتماد سازی برای این دسته از مودیان برگه قطعی صادر شود .

جعفریان اظهار کرد: همچنین بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از اصناف و مشاغل کشور در اجرای قانون مالیات های مستقیم نسبت به تسلیم اظهارنامه قانونی خودشان با سازمان امور مالیاتی همکاری و برابر قانون اظهار نامه های خود را تسلیم کردند؛ از سازمان امور مالیاتی نیز تقاضا داریم دستور رسیدگی به پروندهای این مودیان را بدهد و در صورتی که واجد شرایط قانون مالیات ها بودند، برایشان برگه قطعی را صادر کند .

وی همچنین از مدیران سازمان امور مالیاتی خواست در اجرای ماده ۱۶۳قانون مالیات ها با اتاق اصناف ایران نیز تعامل داشته باشد و مودیانی که زودتر نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کرده بودند را از جایزه خوش حسابی بهرمند سازند .

جعفریان تاکید کرد: با توجه به تعاملاتی که در دو سه سال اخیر بین اتاق اصناف ایران و سازمان امورمالیاتی در جهت برداشتن مشکلاتی که سر راه بنگاههای اقتصادی کوچک وجود داشته ، عملکردها بسیار خوب بوده و امیدواریم همچنان این تعاملات خوب و امیدبخش ادامه داشته باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز