خبرگزاری کار ایران

یوسف خانی به ایلنا خبر داد:

افزایش منطقی قیمت مرغ و ماهی در بازار

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۶۴

رییس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش منطقی قیمت مرغ و ماهی در بازار خبر داد.

مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با تغییرات قیمت بازار مرغ اظهار کرد: نسبت به هفته گذشته گوشت مرغ گرم و منجمد از روز شنبه ۳۰۰ تومان افزایش داشت که این افزایش در بازار مرغ کاملا منطقی است. اما از شنبه تاکنون قیمت‌ها تغییری نداشته است.

وی در رابطه با قیمت مرغ گرم خاطر نشان کرد: مرغ گرم از روز شنبه با قیمت ۸۶۰۰ تومان برای مصرف کننده به فروش رسیده است که در کشتار‌گاه ۷۷۰۰ تومان بوده و با قیمت ۷۸۵۰ به واحدهای صنفی تحویل داده شده است. مرغ منجمد هم ۵۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

یوسف خانی افزود: سینه مرغ هر کیلو ۱۵ هزار تومان و فیله مرغ هم هرکیلو ۱۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت قزل آلا و سالمون تصریح کرد: قزل آلا ۱۳ هزار تومان و سالمون داخلی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود که در همین دو رقم افزایش قیمت داشته‌ایم. سالمون وارداتی نروژ هم ۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی در پایان افزود: ماهی سفید به نسبت وزن از ۲۵ هزار تا ۲۶ هزار تومان، کفال از ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان، کپور از ۱۳ هزار تا ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان، حلوای سیاه از ۲۰ هزار تومان تا ۲۳ هزار تومان و شیر ماهی خلیج فارس از ۲۸ هزار تومان تا ۳۲ هزار تومان خرید و فروش شده که افزایش و کاهشی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز