خبرگزاری کار ایران

واعظی:

افتخار ما این است که برای مردم اتوبان ارتباطی درست کنیم/ با فیلترینگ و بستن کاری درست نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۲۱

سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فتخار ما این است که برای مردم اتوبان درست کنیم که برای تامین اینترنت محتاج بیرون از کشور نباشند.

به گزارش ایلنا، سید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان افتتاح پروژه‌های ملی شرکت شاتل نسبت به انتقادات مطرح شده شده از سوی دبیر شورای عالی تعیین مصادیف مجرمانه گفت: کسانی که می خواهند ما را به حاشیه بکشانند خیلی اعتقادی به توسعه ندارند. بسیاری از اینها فکر مردود دارند و فکر می‌کنند کسی که اینترنت دارد کار خراب می‌کند. اما ما فکر میکنیم مردم درست از اینترنت استفاده می کنند و اگر هم خطایی اتفاق بیافتد خود خانواده ها کنترل و راهنمایی می‌کنند.

واعظی در ادامه گفت: همان طور که قبلا گفته‌ایم، فیلترینگ و بستن کاری درست نمی‌شود. درست نیست اگر چند ماشین در اتوبان خلاف کردند ما اتوبان را تعطیل کنیم. به جای اینکه به فکر این باشیم که همه چیز را ببندیم باید همه فکرمان این باشد که جامعه مان را از طریق فرهنگ سازی درست اصلاح کنیم.

واعظی افزود: اینترنت پدیده ای نو است که ما باید آن را به مردم معرفی کنیم. این وظیفه صدا و سیما، رسانه های مختلف و حتی مبلغین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز