خبرگزاری کار ایران

محمدآزاد:

اظهار نامه مالیاتی اصناف افزایش ۲ درصدی داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۸۹۲

سخنگوی کمیسیون مالیات اتاق اصناف تهران با تاکید بر اهمیت آموزش در ارتباط با مالیات از افزایش ۲درصدی ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق اصناف ، سخنگوی کمیسیون مالیات اتاق اصناف تهران با تاکید بر اهمیت آموزش در ارتباط با مالیات از افزایش ۲درصدی ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف کشور در سال جاری خبر داد.

محمد آزاد در خصوص موضوعات مطرح شده در کمیسیون مالیات اتاق اصناف تهران گفت: مهمترین موضوع مطروحه در این کمیسیون بحث آموزش است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در آینده نزدیک بیان کرد: مقرر شده است، مرداد ماه سال جاری کلاس های آموزشی برای نمایندگان بند( ۳) ماده (۲۴۴) قانون مالیات ها از سوی این کمیسیون و اتاق اصناف تهران برگزار شود.

این مقام صنفی در ارتباط با ارائه اظهارنامه ماالیاتی از سوی اصناف تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم ۸۹۴ هزار اظهارنامه مالیاتی از سوی مشمولان مشاغل گروه سوم و یک میلیون و ۹۲۸ هزار اظهار نامه در قالب خود اظهاری برای مشاغل گروه اول و دوم ارائه شده است.

وی در ادامه افزود: بر این اساس، ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز