خبرگزاری کار ایران

رای امیدبخش مردم در انتخابات، صنعت کشور را قدرتمند‌تر خواهد ساخت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۳۸

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پیامی بمناسبت برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ضمن ارج نهادن به مشارکت حداکثری و همدلی آحاد مردم، پیروزی دکتر روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید در این انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش ایدرو نیوز، دکتر منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این پیام گفت: عزم و اراده ملت بر ایجاد فضای شفافیت اقتصادی و ادامه راه تدبیر و امید در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و انتخاب راه تامل و همکاری بین‌المللی ستودنی است.

آنچه امروز کشور نیاز دارد تلاش و کوشش بیشتر در راه تحقق شعار سال که ابلاغ مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ا ست و دراین راه یکی از ابزار موثر تلاش در جذب سرمایه‌گذاری خارجی درکشور با هدف انتقال تکنولوژی تولید بهینه در کالاهایی است که در کشور مزیت اقتصادی دارد.

وی افزود: صنعت کشور امروز به پشتوانه این رای های امید بخش محکم‌تر و استوارتر فعالیت خود را ادامه خواهد داد و همانطوری که تابحال با همه توان دراجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انتخابات ریاست جمهوری نیز همراه این تدبیر بوده همه توان خود را بر توسعه صنعتی کشور قرار خواهد داد تا انشاالله چهارسالی پر از توفیق و توسعه در پیش رو داشته باشیم. امیدواریم که این تلاشها منجر به رونق بیشتر اقتصاد کشور و توسعه صنعت داخلی به جهت ایجاد اشتغال و تولید داخلی گردد. زیرا، آنچه امروز عزم ما باید باشد تلاش بیشتر و کوشش همه جانبه در جهت توسعه صنعتی کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز