خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نفت فیلیپین مطرح کرد:

جزئیات خرید روزانه 250 هزار بشکه نفت از ایران

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۷۵

آگینو گفت: ما در پروسه انتخاب بهترین تکنولوژی برای توسعه دارخوین و پازنان هستیم و قطعا شریک ما اروپایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پترو آگینو مدیر عامل شرکت نفت فیلیپین در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ما برای ساخت پالایشگاه در کشورمان به روزانه 400 هزار بشکه نفت نیاز داریم که  طبق طبق MOUای که با شرکت ملی نفت ایران امضا کردیم 200 تا 250 هزار بشکه از این میزان خوراک را از ایران تامین خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه های جدید بر اساس هر دو نفت سبک و سنگین طراحی می شوند، افزود: در حال حاضر در پروسه انتخاب زمین هستیم و بعد وارد فاز کار ساختمانی و ساخت بندر می شویم، سپس تجهیزات لازم را تهیه خواهیم کرد و در کل پروژه طی سه سال و با 2 تا 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری به اتمام می رسد.

آگینو افزود: مبنای کار ما برای خرید این میزان نفت از ایران برای مصرف در پالایشگاهی است که قرار است بسازیم اما اگر نفت را خریداری کنیم و هنوز کار ساخت پالایشگاه به اتمام نرسیده باشد می توانیم در جای دیگری نیز کارهای فرایندی  را انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به MOU امضا شده با شرکت ملی نفت اظهار داشت: ما در پروسه انتخاب بهترین تکنولوژی برای توسعه دارخوین و پازنان هستیم و قطعا شریک ما اروپایی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نفت فیلیپین درباره ساخت کارخانه ال ان جی نیز در ایران گفت: اکنون در حال مذاکره برای انتخاب میدان گازی جهت تامین خوراک هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز