خبرگزاری کار ایران

ورود شرکت‎های جدید فرانسوی به ایران از محسوس‎ترین آثار برجام است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۴۷

مدیر منطقه ایران گروه ناکس (NOX) فرانسه گفت: یکی از برجسته‌ترین آثار مثبت اجرای برجام و لغو تحریم‌ها، فراهم شدن امکان ورود شرکت‌های جدید فرانسوی نظیر گروه ناکس به بازار صنعت نفت ایران است.

به گزارش ایلنا، برنارد فاژ در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به این‌که از حدود یکسال پیش همکاری با صنعت نفت و گاز ایران را آغاز کرده‌اند، گفت: ایران برای تبدیل شدن به قدرتمندترین بازیگر بین‌المللی در عرصه نفت و گاز ظرفیت بی‌نظیری دارد.

وی با برشمردن مزایای ایران، شامل برخورداری از ذخایر غنی نفت و گاز، دارا بودن صنایع مختلف، موقعیت راهبردی مناسب و نیروی انسانی کارآمد، بر ضرورت نوسازی تاسیسات موجود و ایجاد ارزش افزوده از طریق تبدیل مواد خام تاکید کرد.

مدیر منطقه ایران گروه ناکس  یکی از برجسته‌ترین آثار مثبت اجرای برجام و لغو تحریم‌ها را فراهم شدن امکان ورود شرکت‌های جدید فرانسوی نظیر گروه ناکس به بازار ایران دانست.

گروه ناکس فرانسه یکی از شرکت‌های شناخته شده در حوزه مهندسی و ساخت و ساز به شمار می‌رود.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه، ١٦ اردیبهشت‌ماه و با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎ کار کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١٦ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کردند.

کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر شدند.

در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص دادند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه، ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کارکرد و عصر دیروز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز