خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهمنامه همکاری جهاد دانشگاهی با فلات قاره

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۵۳

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و شرکت نفت فلات قاره امضاء شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و شرکت فلات قاره که در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، با بیان این‌که جهاد دانشگاهی برای همکاری‌های گسترده ملی و فناوری با صنعت نفت آماده است، اظهار داشت: با مدیرعامل شرکت ملی نفت فلات قاره در زمینه‌ توسعه همکاری‌ها صحبت‌هایی کردیم که منجر به امضای این تفاهم‌نامه شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه مذکور در زمینه‌های مختلف از جمله تولید فناوری‌های نوین، ساخت و تولید فناوری‌های حفاری، مطالعات مخزن، تولید مواد شیمیایی مورد نیاز شرکت نفت فلات قاره، رفع آلودگی‌های زیست‌ محیطی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و غیره است.

رییس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه بتواند به توسعه فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور کمک کند.

در ادامه مراسم حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی فلات قاره با بیان این‌که جهاد دانشگاهی بی‌ادعا است، اظهار کرد: توانمندی‌های موجود در جهاد دانشگاهی مغفول مانده است و امیدواریم با همکاری‌های خوب این توانمندی‌ها شکوفا شود.

وی افزود: در آینده نزدیک حداقل ۳۰ قرارداد مختلف در زمینه‌های پژوهشی و فناوری به نتیجه می‌رسد. جهاد دانشگاهی تجربه خوبی در رفع آلودگی‌های نفتی دارد و امیدواریم بتوانیم از این توانمندی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی فلات قاره با اشاره به توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه تولید مواد شیمیایی، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان مواد شیمیایی، یا خارجی هستند و یا تعداد آنها در کشور محدود است. پژوهشکده مواد شیمیایی جهاد دانشگاهی در کرج تجارب خوبی در این زمینه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز