خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

افتتاح قطعه یک آزادراه تهران- شمال در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۷۲

آخوندی درجمع وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیشرفت ۸۳ درصدی قطعه یک آزادراه تهران- شمال از افتتاح آن در دولت یازدهم خبر داد و گفت: همزمان با آغاز قطعه یک و دو آزادراه تهران- شمال مذاکرات لازم برای سرمایه گذار و پیمانکار را با کمک بنیاد مستضعفان برای قطعه ۳ نیز داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که روز گذشته برای بازدید از چندین پروژه به استان مازندران سفر کرده بود، ضمن بازدید از پروژه آزادراه تهران- شمال در گفتگو با خبرنگاران، گفت: خوشبختانه در قطعه یک آزادراه تهران- شمال، ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و بر اساس وعده در دولت یازدهم، قطعه یک آزادراه تهران- شمال به افتتاح می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای قطعه ۲ ازاد راه تهران- شمال، یک تونل بسیار بلند به طول ۶۵۰۰ متر است که خوشبختانه تاج این تونل به هم وصل شده است و در واقع نخستین مرحله حفاری تونل به نتیجه رسید و انجام بقیه کار نیز در دست اقدام است.

آخوندی افزود: برای بقیه قطعات آزاد راه تهران- شمال، مناقصه‌های قطعه دوم برگزار شده و در همین ماه (اردیبهشت ماه۹۶) کار رسمی شروع فعالیت بقیه قطعات کارگاهی قطعه ۲ انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همزمان با آغاز قطعه یک و دو آزادراه تهران- شمال مذاکرات لازم برای سرمایه‌گذار و پیمانکار را با کمک بنیاد مستضعفان برای قطعه ۳ نیز داریم.

وی تصریح کرد: امیدوارم این پروژه با سرعت و شتابی که گرفته، ان شاء‌الله بتواند به موقع در اختیار مردم ایران قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز